APARTMAN YÖNETİCİ DEĞİŞİKLİĞİ KARAR ÖRNEĞİ
(Profesyonel Yönetime Devir Kararı)
KARAR TARİHİ: ../../....
KARAR NO: ...../....
TOPLANTI BİLGİLERİ:
... Apartmanı Kat Mülkiyetlileri, .../.../.... tarihinde yapılan genel kurul toplantısında aşağıdaki kararı almıştır.
KARAR:
-
... Apartmanı’nın mevcut yönetim şekli (yedek yönetim/doğal yönetim) sona ermiştir.
-
Apartmanın yönetimi, ... (Şirket Adı) adlı profesyonel yönetim şirketine devredilmiştir.
-
Profesyonel yönetim şirketinin görev süresi .../.../.... tarihinden itibaren 1 (bir) yıl olup, genel kurul kararı ile uzatılabilir.
-
Yönetim şirketinin yetki ve sorumlulukları:
-
Aidat tahsili ve mali işlerin düzenlenmesi,
-
Bakım, onarım ve temizlik hizmetlerinin organize edilmesi,
-
Yasal mevzuata uygun defter ve kayıtların tutulması,
-
Acil durumlarda müdahale ve gerekli işlemlerin yapılması,
-
Genel kurul kararlarının uygulanması.
-
-
Yönetim şirketine aylık ... TL yönetim ücreti ödenecektir.
OY BİLGİSİ:
Toplantıya katılan ... kat malikinin oybirliği/oyçokluğu ile alınmıştır.
İMZALAR:
(Başkan) | (Yönetim Kurulu Üyesi) | (Yönetim Kurulu Üyesi)
Ad-Soyad: .............. | Ad-Soyad: .............. | Ad-Soyad: ..............
İmza: .............. | İmza: .............. | İmza: ..............
EK:
-
Yönetim devir tutanağı,
-
Yönetim şirketi sözleşme örneği.
Not: Bu örnek, genel kurul karar defterine geçirilmek ve ilgili yönetim şirketi ile paylaşılmak üzere hazırlanmıştır. Hukuki geçerlilik için bir avukat veya yönetim danışmanına danışınız.
Profesyonel yönetime geçiş süreciniz kolaylıkla tamamlansın! Hemen arayın 0530 731 18 30